יועץ איכות הסביבה

siteadmin 10/03/2022

יועץ איכות סביבה

לארגונים שונים יועץ לאיכות הסביבה יכול להניב תועלת רבה. תפקידו של היועץ הינו להעריך חלופות ואפשרויות שונות בשטח ביחס לפעילות הארגון. כך למשל אם הארגון מתלבט לגבי הקמתו של מפעל בשל העלויות בהן יישא בעתיד של פינוי הפסולת וטיהור השטח, היועץ יבצע עבור הארגון את איסוף הנתונים, הערכת העלויות, מתן דעת על דרישות החוק, וכל אספקט אחר שנדרש על מנת שהארגון יוכל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לגבי כך.

תפקידו של יועץ לאיכות הסביבה

יועץ איכות הסביבה מספק לכם מידע ונתונים ויכולת השוואה בין חלופות סביבתיות שונות. כך למשל עבור יזמי נדל"ן היועץ יתכנן את תהליך ההתחדשות העירונית תוך שמירה על איכות הסביבה בעדיפות עליונה. ליועץ חשיבות גם בכך שהוא יתכנן את תהליך ההתחדשות העירונית למשל, תוך שמירה על הסביבה אך מבלי לפגוע בלוח הזמנים של הפרויקט. ולכן היועץ בפועל נדרש ליישם ולגלות הבנה בפתרונות יצירתיים שהם חיוניים ביותר עבור יזמי נדל"ן שרוצים לחסוך זמן ומשאבים כספיים, ויחד עם זאת נדרשים לעמוד בדרישות משרד איכות הסביבה ובהקפדה על סביבה ירוקה. לעתים יש התנגשות בין השניים, וכאן בדיוק נכנס לתמונה יועץ לאיכות הסביבה.

בקרה בשטח

אספקט נוסף של יועץ לאיכות הסביבה הוא מתן פידבקים שוטפים בעת תהליכי הייצור, על מנת לאתר כשלים, לזהות פעולות שפוגעות בסביבה, ולספק כמובן פתרונות לכך שיתאימו לאופן פעילותה השוטף של החברה, במינימום עלויות ומשאבים. יישום של פתרונות להגנת הסביבה הוא יקר, אך תפקידו של היועץ הוא לטפל בכך, ולחסוך לארגון עלויות, עד כמה שניתן.

עמידה בתקנים – סיוע על ידי יועץ איכות הסביבה

מפעלים, ארגונים ויזמים נדרשים לעמוד בתקנים שונים. יש רשימה ארוכה של תקנים שנדרש לעמוד בהם, לכל תחום ותחום, כאשר פעמים רבות לצורך כך יש לעמוד בקשר עם יועץ סביבה שיסייע לארגון להכין תוכנית פעולה וליישמה בשטח – לשמירה על איכות הסביבה ויישום תקנות סביבה שונות. לקבלת שירותי יועץ לאיכות הסביבה פנו לחברה המתמחה בהנדסת בטיחות וייעוץ סביבתי.

יועץ איכות

יועץ איכות

על מנת שהארגון שלכם ישתפר ויתקדם כדאי מאוד להסתייע בשירות יועץ איכות בארגון. יועץ חיצוני רואה מהצד דברים שלא תמיד ניתן לראות מבפנים, על ידי העובדים והמנהלים. יועץ מקצועי הוא יועץ אשר בקיא בתחום פעילות הארגון, מכיר מקרים שונים בארגונים אחרים ויש לו יכולת להביא לידי ביטוי בשטח המלצות, תובנות ומודלים שישפרו את פעילות הארגון ואת התפוקה.

ייעוץ וליווי ע"י יועץ איכות

יועץ איכות בארגון למעשה בונה תוכניות איכות מותאמות לארגון, הוא מבצע סקרים ומבדקים, מכין תוכניות פיתוח והדרכה, מתכנן ומבצע בפועל את סקרי ההנהלה ומלווה מבדקים חוץ ארגוניים. היועץ מחזיק בכלים ובידע הנדרש על מנת להטמיע בארגון שלגם מערכת הבטחת איכות בהתאם לתקןISO 9001. היועץ בקיא בתקנים השונים ובתחום העיסוק של הארגון שלכם, והוא בונה תוכנית של ניהול האיכות עבורכם בהתייחס לכל שלבי הייצור.

היועץ יספק לגם תובנות וייעוץ לגבי אבטחת איכות במוצר בקווי הייצור השונים, יקיים מבדקים לתהליכים תומכים, ויכתוב תיקי ייצור רשמיים עם תרשימי זרימה ושלבים מפורטים שישמשו תיעוד ומקור מידע איכותי עבור העובדים הקיימים והחדשים. היועץ ילווה אתכם ויעשה את ההכנות הנדרשות בארגון לקבלת תו-תקן ממכון התקנים.

הדרכה ע"י יועץ לאיכות הסביבה

היועץ יספק לעובדים שלכם הדרכות שונות בתחומים רלוונטיים של שיפור תהליכי ייצור, הקפדה על הבטחת איכות הלכה למעשה, ועוד.

יועץ איכות ואיכות הסביבה

במפעלים ובארגונים הנדרשים לכך מפאת תחום עיסוקם, היועץ ילווה וייעץ בכל הקשור שמירה על איכות הסביבה והתאמת פעילות הארגון לתקנות הסביבה ולדרישות החוק, שלב אחר שלב. היועץ יבנה תוכנית מפורטת, יעקוב אחר יישומה וידריך את העובדים הרלוונטיים בארגון לגביה, כולל מעקב ומתן פידבקים לשיפור.

היועץ גם ילווה את החברה, ככל שיש בכך צורך, להטמעת מערכות ניהול איכות הסביבה בהתאם לתקן הנדרש והוא ילווה את החברה לקבלת רישום ספק במשרד הביטחון, במידה ויש בכך צורך.

פנו עוד היום לחברת שירותי הנדסת בטיחות וייעוץ שתסייע לכך רבות בכל הקשור לכך.

יועץ לאיכות הסביבה

מעוניין להצטרף לשירות?




    פוסטים אחרונים

    לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים אורגני
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support