חומרים מסוכנים היתר רעלים

siteadmin 28/12/2017

בכל מפעל המחזיק חומרים מסוכנים היתר רעלים הינו חובה, והדבר מובן מאליו מהסיבה שמדובר בחומרים שטיפול לא נכון בהם עלול להביא לפציעות ואפילו למוות. כשאנו עוסקים בחומרים כל כך רגישים, אל לנו לעשות זאת בקלות ראש, או שנמצא עצמנו חלילה עומדים בפני מצב לא נעים מול העובדים והלקוחות שלנו. בנוסף, ייתכן שלא נעמוד בתנאים לקבלת היתר רעלים. 

קבלת היתר רעלים מותנית בתהליך ארוך המלווה בביקורות רבות, שמירה על ערנות בסביבת העבודה וגורמים רבים נוספים שעלינו לשים לב אליהם. לפני שאנו ניגשים למלא טופס בקשה להיתר, רצוי שנפנה לחברה המכירה מקרוב את תחומי הבטיחות השונים, שתסייע לנו בתהליך בצורה מקצועית ואיכותית. שחר הנדסת בטיחות היא הכתובת שלכם! אנו נגיע עד אליכם – נמפה את סוגי החומרים שבאמתחתכם, נוודא עמידה בתנאים עד למילוי טופס הבקשה להיתר או חידושו. 

במפעל המחזיק חומרים מסוכנים היתר רעלים הוא דרישה עפ"י חוק!

הרגישות הנדרשת בעבודה עם חומרים מסוכנים, הביאה לפרסומו של חוק החומרים המסוכנים בשנת 1993, הגורס כי אדם לא יבצע סחר או יעסוק ברעלים עם ארגון או אדם אחרים אם אין לו או לשותפו העוסקים בחומרים מסוכנים היתר רעלים המאשר לו עפ"י החוק לעסוק ברעלים. בהיתר ייכתבו בפירוט פרטיו האישיים של הרשאי, תנאים פרטניים בהתאם לחומרים בהם הוא עוסק, ורשימת החומרים והכמויות המאושרת לו. בנוסף לכך, בעל ההיתר יהיה חייב לעמוד במס' דגשים נוספים:

• הצבת שילוט ברור לזיהוי כל חומר שבמפעל

• אחסנה בטוחה של החומרים

• כתיבת תיק מפעל

• ניהול פנקס רעלים בתוקף (פעולות קנייה ומכירה של חומרים)

• נוהל מצב חירום

• דרכי טיפול בפסולת מסוכנת

• ועוד

חומרים מסוכנים היתר רעלים

מבטיחים לכם עמידה בכל התקנים

אז אם אתם עומדים בפני פתיחת מפעל חדש, או שמא תוקפו של היתר הרעלים שלכם יפוג בקרוב, פנו אלינו – הנדסת בטיחות ואנו נבטיח שהמפעל שלכם יעמוד בכל התקנים הדרושים! אל תרשו לעצמכם לדחות את זה, פנו אלינו בהקדם ואם אפשר אז אפילו עוד היום!

מעוניין להצטרף לשירות?




    פוסטים אחרונים

    לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים אורגני
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support