איך תוכלו להכשיר נאמני בטיחות בארגון שלכם?

siteadmin 24/04/2022

מינוי של נאמני בטיחות בארגון הוא חשוב ביותר, והוא מסייע רבות לשמירה על בטיחות העובדים והארגון כולו, על כלל הציוד שלו וסביבת העבודה ואיכות המוצרים ללקוחות. מדובר על מכלול שלם של אספקטים אשר מושפעים ממידת הבטיחות ומתוכנית הבטיחות אשר מיושמת במקום העבודה.

מתי לבצע את הקורס?

כאשר הארגון מונה מעל 25 עובדים החוק דורש למנות נאמני בטיחות במקום העבודה. על מנת להכשיר עובדים כנאמני בטיחות נדרש לעבור הכשרה בקורס מיוחד. הקורס, קורס נאמני בטיחות, מקנה למשתתפיו את כל הכלים והידע המקצועי הנדרש לביצוע תפקידם. נאמני בטיחות מעבירים לעובדי הארגון הדרכות, מייעלים תהליכים בהיבט הבטיחות, מציפים נקודות חולשה והם בעלי הידע והכלים לתפעל בארגון אירועים חריגים, אם וכאשר הם קורים.

מה כולל הקורס

פרקי הלימוד של קורס נאמני בטיחות כוללים הבנה מקיפה של חוק ארגון ופיקוח בעבודה, הבנת החשיבות של ועדת הבטיחות במקום העבודה (חברי הועדה הם נאמני הבטיחות), היכרות עם שימוש נכון בציוד מגן, מניעה של נפילות מהגובה של עובדים, הבנת הסיכונים משימוש בחשמל במקום העבודה ומזעורם, היכרות עם חומרים מסוכנים בסביבת העבודה ושימוש נכון בהם, הבנת גורמים לתאונות עבודה ומניעתן, לצד נושאים נוספים חשובים.

ביצוע הקורס

על מנת להכשיר נאמני בטיחות בארגון שלכם בקורס נאמני בטיחות יש להירשם לקורס. קורס כזה מתקיים ע"י חברה המתמחה בהנדסת בטיחות והדרכות בטיחות לעובדים. העובדים שלכם יעברו הכשרה במסגרת קורס מקיף ואיכותי, עם כל הידע הנדרש, כולל פרקטיקה והתנסויות בשטח.

מלבד הקורס עצמו תוכלו להזמין הכשרות ספציפיות והדרכות לעובדים שלכם, בהיבטים שונים בנושאי בטיחות אשר רלוונטיים בארגון. לחברה המתמחה בהנדסת בטיחות יש את כל הכלים והידע לספק לכם ייעוץ וליווי בתחומי בטיחות, מפגעים, צמצום תאונות עבודה, עבודה עם חומרים מסוכנים ורעלים, עבודה בגובה ועוד. תוכלו לקבל ייעוץ וליווי שוטף ולשפר בצורה משמעותית את רובד הבטיחות במפעל או בארגון שלכם.

העובדים שלכם יחושו בטוחים יותר, התפוקה שלהם תהיה גבוהה יותר והתרומה לחברה היא מובטחת.

מעוניין להצטרף לשירות?




    פוסטים אחרונים

    לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים אורגני
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support