בטיחות בעבודה

siteadmin 20/12/2017

מנהלים של חברות גדולות ומקצועיות, משקיעים המון זמן והמון משאבים על מנת ליצור סביבת העבודה המושלמת לכל אחד ולכל אחת מאנשי הצוות. בוודאי אם אתם עובדים בתחום שבו יש צורך לשמור על סטנדרט בטיחות גבוה במיוחד, אז המחשבה על יצירת הדרכות בטיחות בעבודה ושמירה על רמה מסוימת של בטיחות בכל רגע נתון, היא דרישה בסיסית שאתם ‏חייבים לקיים. בטיחות בעבודה היא הדרך שלכם להחזיר את כל העובדים שלכם הביתה בשלום בכל יום, ולדאוג לתת להם את התנאים הכי טובים ואת הידע הכי מתקדם על ‏יצירת סביבת עבודה בטוחה.

אנחנו, אנשי הצוות המקצועי של חברת שחר הנדסת בטיחות, ‏נספק לכם אדם מיומן בתחומי הבטיחות והגהות במקומות עבודה, בעל אישור כשירות ממשרד התמ"ת אשר ישמש כאחראי בטיחות, הגיהות ובריאות העובדים בחברתכם. יועץ/ממונה הבטיחות מטעמנו משגיח ומפקח על תהליכי ותנאי העבודה, ציוד, ביצוע הדרכות בטיחות ולעובדי החברה, וזאת כדי להבטיח עמידה בדרישות תקנות הבטיחות והבריאות התעסוקתית. בשחר הנדסת בטיחות יכולים לעזור לכם ליצור סטנדרט בטיחות בעבודה שמתאים לסוג העסק שלכם, ואנחנו נעזור לכם ‏להתאים את הפתרון לכל העובדים.

מתי חשוב לשמור על בטיחות בעבודה?

‏חיי אדם וההגנה עליהם היא שאיפה מרכזית ונעלה של כולנו, ועבודתו היומיומית של אחראי בטיחות בעבודה, ובכל מקום אחר בו הוא פועל. תפקידו חשוב כל כך ומרכזי במערך ניהול תקין של ארגונים, עד שקיומו במקום העבודה הפך לחובה עפ"י חוק ארגון הפיקוח על העבודה ובתקנות ארגון הפיקוח. על פניו, כמעט בכל מתחם ותחום עבודה צריך ליצור סטנדרט בטיחות בעבודה ברמה כזו או אחרת. יחד עם זאת, יש הבדל מהותי בין הצורך ליצור סביבת עבודה בטוחה בתוך משרד לבין סביבת עבודה בסטנדרט גבוה, בתוך אתר בנייה. בטיחות בעבודה ‏במתחם שבו יש כלים כבדים, כמו גם פעילות פיזית אשר עלולה לסכן את העובדים, מחייבת חשיבה על כל פרט לאורך הדרך. ולכן אתם צריכים לשלב מגוון רחב יותר של הדרכות לצוות העובדים שלכם, כמו למשל הדרכות בטיחות באש, חומרים מסוכנים או הדרכות עבודה בגובה, לפני ‏שאתם נותנים לצוות שלכם להתחיל לעבוד, והכל על בסיס הידע והניסיון המקצועיים של מומחים בתחום הבטיחות במקום העבודה.

‏מתי נדרש למנות איש בטיחות בעבודה?

  • לפי תקנות הבטיחות בעבודה (חוק ארגון הפיקוח על העבודה ותקנותיו), קובעות שכל חברה מעל 50 עובדים נדרשת להעסיק איש בטיחות בעבודה.
  • מפקח אזורי יכול לקבוע כי יש למנות אחראי בטיחות בארגון מסוים על סמך הסיכונים הרבים הקיימים בו גם אם החברה מכילה מתחת ל 50 עובדים וזאת על פי סוגי העבודות והסיכונים המצויים בחברה.
  • מקום עבודה/ ארגון הרוצה לעלות את רמת הבטיחות יכול למנות איש בטיחות באופן עצמאי.

מה היקף העבודה של ממונה/יועץ הבטיחות?

מנהל הבטיחות הוציא הנחיה פי הנוהל "קריטריונים לקביעת היקף זמן עבודתו של ממונה על הבטיחות".

הנוהל מגדיר את היקף הפעילות של אחראי הבטיחות בהתאם לסיכונים הקיימים  בחברה, מאפייני מקום העובדה מספר העובדים ועוד פרמטרים כגון רישיון עסק וכו'. על פי הנוהל קיימת טבלת סיכונים אפשריים, כאשר לכל סיכון ניתן ניקוד, סיכום הנקודות מגדיר את היקף המשרה של אחראי הבטיחות. חשוב לציין שלכל סיכון קיים פירוט המפרט את מהות הסיכון.

בסופו של דבר הנוהל מגדיר את היקף המשרה של ממונה הבטיחות בהתאם לסיכום נקודות הסיכון.

‏התאמת הפתרונות הדרושים בדיוק לכם

‏כעת, ברור לכם שאתם רוצים לקבל את הייעוץ מקצועי של חברה בעלת ניסיון ביצירה של הדרכות בטיחות בעבודה. אנחנו, אנשי הצוות של חברת שחר הנדסת בטיחות יודעים איך לתת לכם את כל הכלים שאתם צריכים לקבל ואנחנו יכולים לעזור לכם להתאים סוגים שונים של הדרכות לפעילויות שאתם רוצים לבצע בתוך העסק שלכם. ‏והכל, מתוך מחשבה על סטנדרט גבוה ועל המידה בכל דרישות החוק, בשביל לאפשר לכם לבנות את סביבת הפעילות האולטימטיבית לכם.

לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים אורגני
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support