הדרכות לעובדי במה, קונסטרוקציה וגגות

siteadmin 24/03/2022

הנכס הכי חשוב של כל מפעל וארגון הוא העובדים שלו. בלעדיהם העסק לא יתפקד, והלקוחות יינטשו. ולכן חשוב מאוד לספק הדרכות וכלים לעובדים. עבור מפעלים ועסקים בתחומי הבניה, הבימות, הגגות ועוד – נדרש להכשיר את העובדים ביחס לעבודה בגובה. עבודה בגובה, בשונה מעבודה על הקרקע, דורשת מיומנות והקפדה על נהלי בטיחות. חשוב מאוד ליישם נהלי בטיחות לעבודה בגובה, כמו גם חשיבות ההדרכות וההכשרות שיש לספק לעובדים באופן שוטף בשגרת העבודה.

מי נדרש?

בענפי משק רבים בהם העבודה היא בחלקה או במלואה מעל פני הקרקע, יש ליישם תוכניות הדרכה בגובה והכשרות בנושא. כך למשל עבור מי שעובדים בתחום הפיגומים, הבימות המתרוממות ועבודה על סולמות (חברות ניקיון למשל) נדרש ליישם הדרכה בגובה. גם עבור מי שעובדים כמרחיקי יונים, בניית קונסטרוקציות, התקנת דודי שמש, התקנת צלחות לווין ועוד – כל אלו נדרשים לתוכנית הדרכה בגובה. חשוב לציין שהעובדים, המנהלים ובעלי החברה נדרשים כולם לעבור פרקי לימוד והתנסות.

מה לומדים בפועל

ההדרכה כוללת למידה על הכלים, הציוד והתשתיות בהם העובדים מבצעים שימוש. תוך כדי ההדרכה בוצעות הדגמות חיות על שימוש בציוד, מה חשוב להקפיד לעשות וממה להימנע ולהיזהר. ההדרכה גם כוללת כמובן התנסות מעשית של העובדים וקבלת פידבקים. מוסבר על עזרים שונים בהם יש לבצע שימוש על מנת למזער סיכונים, על אחריות אישית וערנות כלפי הסביבה. ההדרכות מבוצעות יותר מפעם אחת לעל מנת לוודא הטמעה ולרענן את הנהלים במקרה של חידושים, שילוב אביזרי וטכנולוגיות בקרה ועוד.

כיצד ליישם אצלך בעסק

הדרכה בגובה היא לא כללית אלא ספציפית לכל מפעל ומקום עבודה, ולכן יש לבנות ולהטמיע תוכנית עבודה לצד ההדרכה עבור העובדים של כל מקום באופן פרטני. אם גם אתם זקוקים לבניית תוכנית והדרכה בגובה בהתאם לצרכי הארגון ואופי הפעילות של העסק – פנו עוד היום לחברה המתמחה בבטיחות והטמעת נהלי עבודה. צוות יועצים גם יספק עבור העסק שלכם פתרונות ספציפיים ממוקדים.

מעוניין להצטרף לשירות?




    פוסטים אחרונים

    לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים אורגני
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support