כיצד יתרמו יועצי בטיחות לארגון שלי?

siteadmin 28/12/2017

אחד הדגשים שארגונים חייבים להתמקד בהם, הוא עניין הבטיחות בעבודה; לעובדים, למנהלים, בכל פינה בסביבת העבודה שלהם יכול לקרות אסון אם לא נדאג למעקב מתמיד. למען מטרה זו, פועלים יועצי בטיחות בארגונים. הם מאבחנים באופן שוטף את הסביבה הארגונית, מאתרים תקלות ומפגעים פוטנציאליים ודואגים לסילוקם. בנוסף, מעבירים היועצים סדנאות והדרכות תקופתיות בנושאי בטיחות בעבודה, וכן ביקורות מקיפות לשימור הסטנדרט הגבוה והעמידה בתקנים המתאימים.

בטיחות בארגון היא ערך עליון אליו כל ארגון חייב לשאוף. העובדים שלנו הם הכוח שלנו, ואין מקום לפשרות כאשר המטרה היא לשמור עליהם ועל חייהם. הצורך במינוי יועצי בטיחות הוא קריטי עד כדי כך, שבעלי תפקידים אלו בעצמם מבינים שמדובר באחריות כבדה – אין דבר שקודם לחיי אדם. בין היתר אחראי יועץ הבטיחות על מגוון נושאים כגון: 

• הקמת מערך ניהול בטיחות והטמעתו

• בניית תכניות בטיחות 

• ביצוע סקרי ניהול סיכונים

• הטמעת מערכות ניהול בטיחות ואיכות הסביבה

• הדרכות בטיחות לעבודה בגובה

• בניית תיק ארגון 

• ועוד

יועצי בטיחות

אל תעשו הנחות על החיים שלכם

אם אתם נמצאים בשיאו של תהליך הקמת עסק, או שאתם מחפשים לשדרג את מערך הבטיחות הקיים, הגיע הזמן להיוועץ בשירותיו של יועץ בטיחות מומחה ואדיב, שחיי אדם ובטיחותם נמצאים בראש מעיניו. אנו בחברת שחר הנדסת בטיחות מעסיקים שורה של יועצי בטיחות מקצועיים ואחראים, שיגיעו עד אליכם. יחד, נאבחן את סביבת העבודה שלכם, נאתר סיכונים פוטנציאליים ונדאג לסילוקם בהקדם. בנוסף נפעל להעברת הרצאות והדרכות בנושאי בטיחות בעבודה, כל זאת במטרה ליצור סביבת עבודה בטוחה וידידותית לעובדים, ולכם. אל תתפשרו על העובדים שלכם! צרו קשר עוד היום ואנו נעשה הכל על מנת להפוך את הארגון שלכם לבטוח יותר.

מעוניין להצטרף לשירות?




    פוסטים אחרונים

    לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים אורגני
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support