כל ארגון או מפעל חייב לבצע מבדקים תדירים

siteadmin 17/03/2022

כל ארגון ומפעל מבצע אחת לתקופה מבדקי איכות. מדובר במבדקים אשר מטרתם לוודא שהארגון פועל בהתאם לנהלי הבטיחות ובהתאם לתוכנית הבטחת האיכות הקיימת. המטרה לוודא כי המחלקות השונות ושיטות העבודה בפועל עולות בקנה אחת עם הבטחת האיכות ועם השמירה על בטיחות העובדים והסביבה. המבדקים מציפים לא פעם תקלות, נקודות חולשה ותהליכים שיש לשפרם – וזוהי בדיוק המטרה בעריכת מבדקים אחת לתקופה. ריכזנו לפניכם את מה שחשוב לדעת בנושא.

מטרת המבדקים

מבדקי איכות כוללים שאלות ובדיקות שמביאים לאיסוף מידע חשוב ביחס לתמונת המצב בשטח. משתקפת כתוצאה ממבדקי האיכות תמונת מצב לגבי מידת האיכות של נהלי הבטיחות בארגון, לגבי מידת האיכות וההקפדה של העובדים על נהלים שונים, כמו גם הצפה של נקודות כשל וחולשה טעונות שיפור. מדובר על תהליכי עבודה ועל צורת עבודה של העובדים אשר משתקפים מאותם מבדקים.

מי מקיים מבדקים שכאלה?

חברה המתמחה בנהלי בטיחות וביישום תוכניות בטיחות במקומות עבודה, תוכל לקיים עבורכם מבדקי איכות. חברת מקצועית כזו תקיים את המבדקים, תנתח את הממצאים שעולים מהם ותספק המלצות ומסקנות. לצד ההמלצות והמסקנות חברה המתמחה בהנדסת בטיחות גם מחזיקה בכלים ובידע להטמיע נהלי בטיחות, לספק המלצות קונקרטיות ולבצע הדרכות מתאימות לעובדים על מנת לשפר את אופן העבודה, ולמזער את נקודות הכשל. חברה להנדסת בטיחות גם תדע לספק את הדגשים שלה לגבי ציוד שהיא תמליץ להוסיף לשימוש או למשל תגבור מערך העובדים בצוות מסוים – מתוך ראייה כוללת ומיפוי תמונת המצב בארגון מבחינת נהלי בטיחות והבטחת איכות.

מי מיישם לקחים ומסקנות?

בדיקת מבדקי איכות תתקיים באמצעות חברה חיצונית. זאת משום שהבדיקה חייבת להיות אובייקטיבית ונטולת הטיה. ממצאי מבדקי האיכות לרוב מספקים שורה של משימות למנהלי אבטחת הבטחת האיכות בארגון שיישמו מסקנות בעקבות המבדקים – הכל כדי לחתור לשיפור ומזעור נזקי ייצור ואנוש.

כדי לשריין מבדקים בארגון שלכם פנו עוד היום לחברה המתמחה בהנדסת בטיחות והטמעת נהלי עבודה, הדרכות בטיחות לעובדים וניהול בטיחות של איכות הסביבה.

מעוניין להצטרף לשירות?




    פוסטים אחרונים

    לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים אורגני
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support