לכל ארגון שמעסיק מעל 25 עובדים – זה חובה!

siteadmin 21/04/2022

הקורס הינו חובה עבור ארגונים שמעסיקים מעל 25 עובדים. הקורס הוא דרישה של חוק ארגון הפיקוח על העבודה, והוא מקנה לעובד את הידע והכלים לשמש כנאמן בטיחות במקום העבודה. מדובר בתפקיד חשוב ביותר, שכן לאספקט הבטיחות בכל מקום עבודה יש חשיבות מכרעת ביחס לפעילות הארגון ובטיחות העובדים שבו. ריכזנו לפניכם כל מה שחשוב לדעת על קורס נאמן בטיחות.

תחומי אחריות

מי שסיים בהצלחה קורס נאמן בטיחות, ישמש בארגון כנאמן בטיחות כאשר תחומי האחריות שלו כוללים לבצע הדרכות בטיחות לעובדים, לדווח באופן שוטף לממונים על ליקויי בטיחות, להכיר את הנהלים והמסמכים השונים לגבי בטיחות וגהות שחלים על פי חוק, ללוות את מפקח העבודה בעת ביקוריו בארגון ולקדם בטיחות בעבודה.

כלים וידע

קורס נאמן בטיחות יקנה לעובד את כל הכלים הנדרשים על מנת לבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר. קורס נאמן בטיחות הינו קורס מקיף שיש לסיימו בהצלחה והוא כולל פרקטיקה ומבחן. הלומדים את הקורס ירכשו ידע תיאורטי מעמיק וידע מעשי מעמיק, ויספקו למקום עבודתם רובד בטיחות חשוב ביותר מעצם היותם ברי סמכא בנושא. יש ארגונים בהם ישנו יותר מנאמן בטיחות אחד, בהתאם לגודל הארגון והיקף פעילותו. ככל שמצבת העובדים גדולה יותר כך פעמים רבות נדרשים יותר נאמני בטיחות במקום העבודה.

תרומתו של הקורס לארגון היא גבוהה מאוד, ותוכלו להסתייע בשירותיה של חברה מיומנת ומקצועית בתחום הנדסת הבטיחות שמכשירה עובדים בקורס. חברה כזו מקיימת הכשרות והדרכות ותספק לעובדים את הכלים והשיטות לתפקד בשטח כנאמני בטיחות על הצד הטוב ביותר.

פנו עוד היום לחברה המתמחה במתן הכשרות מקצועיות לעובדים בתחום הבטיחות, ותשפרו משמעותית את רמת הבטיחות בארגון שלכם. מלבד הקורס עצמו תוכלו לקבל שירותים נוספים כמו קורס עבודה בגובה, קורס אחראי רעלים, מינוי יועץ איכות הסביבה, ניהול האיכות ועוד.

חשוב מאוד לשמר בארגון את העובדים ואת המוניטין, וכאשר מידת הבטיחות ותחושת הבטחון של העובדים נפגמת, יש לכך השלכה רבה.

מעוניין להצטרף לשירות?




    פוסטים אחרונים

    לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים אורגני
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support