מה נלמד בקורס של אחראי רעלים?

siteadmin 10/04/2022

מטרת הקורס היא להכשיר אחראי רעלים בארגון, ולהקנות לו את הידע והכלים לביצוע תפקידו. תפקידו של אחראי רעלים כולל זיהוי סיכונים בארגון בהתייחס לשימוש ברעלים וחומרים מסוכנים, ביצוע הדרכות לעובדים, יישום תוכנית עבודה וטיפול במקרי חירום. ארגונים ומפעלים אשר נדרשים להחזיק בהיתר רעלים ממחויבים מתוקף כך למנות אחראי רעלים בארגון.

פרקי הלימוד

קורס אחראי רעלים כולל נושאים רבים והוא מספק ידע וכלים ביחס להיכרות נרחבת עם חומרים מסוכנים והתכונות שלהם, כולל רעלים. הקורס מספק הכשרה לגבי אופן הפינוי של חומרים מסוכנים, תפעול של חומרים מסוכנים במסגרת העבודה השוטפת ובחירום. עוד כולל הקורס טיפול בעובדים ובמי שנמצא בסביבה בה התרחש אירוע של חומרים מסוכנים, תכנון תוכנית בטיחות לטיפול ברעלים וזיהוי הסיכונים בארגון והתמודדות עמם באמצעות תוכנית מתאימה.

נושאי הלימוד

נושאי הלימוד של קורס אחראי רעלים כוללים היכרות עם החוקים והתקנות הרלוונטיים, טוקסיקולוגיה – היכרות עם חומרים כימיים, ביצוע הערכת סיכונים, היכרות עם גיליון בטיחות חומרים ודפי המידע הכלולים בו, היכרות עם ציוד מגן ואופן השימוש בו, התמודדות במצבי חירום ובניית תוכנית לשגרה וחירום לארגון, הכרת אספקט איכות הסביבה בהקשר לשימוש עם חומרים מסוכנים ורעלים, ונושאי לימוד נוספים.

היכן לומדים

המשרד להגנת הסביבה מחייב להכשיר עובד בקורס אחראי רעלים, ככל המקום מחזיק בהיתר רעלים על פי חוק. על מנת להכשיר עובדים בקורס אחראי רעלים תוכלו לפנות לחברה המתמחה בתחום הנדסת הבטיחות המקיימת קורס כזה, ותכשיר את העובד במסגרת הקורס. החברה תקיים את הקורס כמו גם תשמש לכם לליווי וייעוץ בשגרה באמצעות מתן הדרכות לעובדים, ריענון נהלים, המלצות לשיפורים ועוד.  

חשוב לשלוח בהקדם את העובד או העובדים הרלוונטיים לקורס כזה, ולוודא זמינות שלהם להגעה למפגשי הקורס. יש לסיים את הקורס בהצלחה ולעמוד בכל הדרישות. הקורס כולל בסיומו מבחן בו כל משתתף נדרש לעמוד בהצלחה. הקורס הינו מקיף ועשיר, ומספק את כל הידע הדרוש בצורה מלאה ואיכותית, ומועבר על ידי צוות מקצועי.

מעוניין להצטרף לשירות?




    פוסטים אחרונים

    לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים אורגני
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support