מחפשים המלצות על הדרכות עבודה בגובה?

siteadmin 20/03/2022

מקומות עבודה ששיגרת העבודה בהן כוללת הימצאות של העובדים מעל פני השטח, נדרשים לקיים הדרכות עבודה בגובה לעובדים ולמנהלים. ההדרכות כוללות את כל הידע והכלים שהעובד צריך שיהיו ברשותו, על מנת לבצע את עבודתו בצורה בטוחה. מדובר על עובדים אשר נמנים בתחומי הבמה, הקונסטרוקציה, הגגות, ניקיון בניינים לגובה, הרחקת יונים, ועובדי בניין. ההדרכות כוללות ידע תיאורטי ומעשי, התנסות בשטח והדגמות וריענוני נהלים. כמו כן כוללות ההדרכות הסבר על כלים וציוד שמסייע לעובד לשמור על בטיחותו.

תקנת עבודה בגובה

בישראל יש תקנות בנושא עבודה בגובה כאשר ישנם עובדים אשר חייבים לעבור הכשרה לעבודה בגובה. ולכן, יש לקיים כחלק משגרת העבודה במפעל או בארגון הדרכות עבודה בגובה. התקנה מתייחסת לעובדים אשר נמצאים בגובה של לפחות שני מטרים מעל פני הקרקע, וכמובן שתמיד נדרש לעקוב אחר עדכון התקנות.

מעבר בהצלחה

כל עובד אשר נדרש לכך מחויב לעבור הכשרה של עבודה בגובה ולעבור בהצלחה. אם העובד לא צלח קורס הדרכות עבודה בגובה הרי שאותו עובד אינו יכול לשמש בתפקידו. יש להדריך את העובדים ולבצע קורסים על מנת שכל עובד יעבור בהצלחה את הקורס ויכול לשמש בתפקידו על הצד הטוב ביותר. הדבר נדרש גם ביחס לעובדים חדשים כמובן וגם ביחס לעובדים וותיקים כלפיהם יש לבצע ריענון.

חובת המנהלים

מנהליו של כל ארגון מחויבים לכך שתתקיימנה הדרכות במקום העבודה, ושהן יכללו את התוכן המתאים. חשוב לוודא כי במקום העבודה נעשה שימוש בציוד תקני ומתאים, שעבר תחזוקה והתאמה לצרכים הספציפיים של הארגון. יש לבצע הערכת סיכונים של משימות העבודה בגובה ולוודא שכל עובד מבצע את המשימות אליהן הוכשר, כמו גם שכל עובד עבר בהצלחה הדרכות בגובה.

ארגונים רבים ממנים ממונה בטיחות בעבודה שתפקידו לעקוב אחר הדברים וליישם בשטח. ככל שהארגון גדול יותר כך נדרש לעתים יותר ממונה בטיחות אחד.

עם חברה המתמחה בתחום הבטיחות, הייעוץ והדרכות בטיחות – תוכלו לדעת שאתם והעובדים שלכם בידיים טובות ובטוחות.

מעוניין להצטרף לשירות?




    פוסטים אחרונים

    לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים אורגני
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support