עבודה בגובה – מה אתם צריכים לדעת?

siteadmin 15/02/2023

‏בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר מקרים של אירועי בטיחות במקומות עבודה שבהם יש תנאי עבודה בגובה. הן בגלל רשלנות והן בגלל חוסר ידע של אנשי הצוות המקצועיים ושל המנהלים, מה שמוביל לפציעות ואפילו לא נפגעים בנפש. כאשר אתם מתכננים את ‏העבודות של החברה שלכם אתם רוצים להימנע עד כמה שאפשר ובעיות בטיחות שק שורות לעבודה בגובה, ולכן חשוב לכם להשקיע משאבים ביצירת הדרכת עבודה בגובה לכל אנשי הצוות. ‏הדרכה בגובה דורשת ידע הנדסי מקצועי, כמו גם שנים של ניסיון בתחום. מה שאומר שאתם רוצים לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשי הצוות המקצועי של חברת שחר הנדסת בטיחות, בשביל לבחור את הפתרון הטוב ביותר לחברה שלכם.

‏למה כל כך חשוב לתכנן ‏הדרכה מסוג זה?

‏אם למשל, אתם מנהלים חברה לניקוי של בניינים וחלונות, אז אנשי הצוות שלכם עובדים באופן קבוע בגובה והם תמיד נמצאים במידה כזו או אחרת של סכנה. ולכן, הדרכה כזו היא הדרכת העבודה הבסיסית ביותר שאתם רוצים וצריכים לספק לצוות שלכם בכל פעם שהם מתחילים לעבוד. כמו כן, כאשר מדובר על צוות חדש אשר לא מכיר את ‏כלל האתגרים של עבודה בגובה, ‏קבלת הכלים הנכונים להתמודד עם האתגר של עבודה בגובה היא חלק חשוב מתהליך ההכשרה של הצוות שלכם. מה שאומר שאתם רוצים להשקיע בבחירה אשר מתאימה לסגנון העבודה של הצוות שלכם, כמו גם למטרות של החברה בכל שלב של התהליך.

‏הדרכה ‏שמתאימה באופן אישי לצרכים שלכם

.‏הדבר החשוב ביותר שצריך לזכור על התכנון של הדרכות בטיחות הוא שאתם יכולים למצוא את הפתרון הנכון ביותר לצרכים שלכם, מתוך הניסיון המקצועי של אנשי חברת שחר הנדסת בטיחות. אנחנו יודעים להתאים בשבילכם את סוג הדרכה ואת התוכן של ההדרכה, כך שהצוות שלכם יקבל בכל פעם מחדש כלים להתמודד עם עוד ועוד סיכונים בתוך מקום העבודה. ‏והכל, בשפה ברורה ועל בסיס שנים רבות של ניסיון מקצועי של אנשי חברת הדרכה אשר מלווים אתכם לאורך הדרך.

מעוניין להצטרף לשירות?




    פוסטים אחרונים

    לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים אורגני
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support