על מי האחריות לשמור על חיי הצוות שלך?

siteadmin 01/04/2023

‏בעשורים האחרונים, בעקבות קצב גידול משמעותי בכמות ‏הפרויקטים בעולם הבניה ‏האזרחית בישראל, אנחנו רואים עלייה בכמות התאונות במקום העבודה, לצד עלייה בכמות הנפגעים בנפש בתחום. בשבילי אתמודד עם התופעה היא מסוכנת, המדינה יצרה סל של דרישות גבוהות אשר מחייבות את כל העוסקים במלאכה, ודורשות מנוי של נאמני בטיחות בתוך כל מתחם עבודה, על מנת ליצור סטנדרט בטיחות אחיד. אם אתם רוצים לבחור נאמנה בטיחות לאתר הבניה שלכם, חשוב לכם לבחור ‏לעבוד עם אנשי מקצוע אשר מכירים את כל דרישות החוק, כמו גם את כל המידע הכי חשוב על יצירת סביבת עבודה בטיחותית. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת שחר הנדסת בטיחות מבינים מה הם האתגרים שלכם ואנחנו נעשה הכל על מנת לתת לכם שירותי נאמני בטיחות מקצועיים.

‏האחריות – לשמור על חיי הצוות

‏בסביבה שבה יש באופן קבוע כמות גדולה של משאיות, חומרי גלם כבדים, מנופים ואנשי מקצוע, תמיד יכולות לקרות תקלות. ולכן, בכל אתר בנייה שאתם מחזיקים אתם רוצים להזמין אנשים אשר לוקחים אחריות על ‏יצירת סטנדרט בטיחות וביטחון לכל אנשי הצוות שלכם. הן מבחינת עמידה על כללי הלבוש ואמצעי המגן האישיים כמו נעליים סגורות, קסדה ואפוד זוהר. והן מבחינת השימוש הזהיר בחומרי גלם מסוכנים. כך שאם צריך להכניס אל תוך אתר הבניה חומרים כימיים או משאיות גדולות עם ציוד כבד, כל אחד מאנשי הצוות שלכם יודע איפה הוא צריך לעמוד, מהו צריך לעשות, ואיך הוא יכול להתמודד אם יש סכנה לחיים שלו או של אדם אחר בסביבה. ‏והכל על בסיס הידע שלהם.

‏תכנון נכון של אתר הבניה

‏כמו שאתם בוודאי מבינים, הדבר החשוב ביותר שצריך לעשות כדי לשמור על בטיחות בסביבת עבודה הוא לתכנן נכון את אתר הבנייה שלכם. אנחנו, ‏אנשי הצוות של חברת שחר הנדסת בטיחות ניתן לכם את כל השירותים שאתם צריכים לקבל על מנת ליצור סביבת עבודה בטוחה, על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום וכלים מקצועיים מתקדמים.

מעוניין להצטרף לשירות?




    פוסטים אחרונים

    לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים אורגני
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support