ISO 14001

siteadmin 13/02/2018

שמירה על הסביבה הפכה למטרה עיקרית בתחומי החקיקה הסביבתית. הדבר מחייב את הארגונים השונים למחויבות לנושא וביצוע מאמצים משלהם לשמירה על הסביבה. ISO 14001 הוא ההוכחה לכך שהארגון נוקט אמצעים למען שמירה על הסביבה, כאשר המאמצים באים לידי ביטוי בתחומי הייצור, שירות, אחזקה וכו'. התעודה ניתנת לארגון ע"י מכון התקנים הישראלי לניהול סביבתי, והיא מאפשרת לארגון מגוון פעולות; זיהוי וניהול השפעות סביבתיות, הערכה ויישום של הליכי מניעה של השפעות שליליות, הגדרת יעדים וצמצום הוצאות צריכת אנרגיה, וכו'.

יתרונותיו של תקן ISO 14001

ארגון המחויב בשמירה על הסביבה יצליח יותר. בעולם שבו הטכנולוגיה והשוק מתקדמים במהירות אינסופית, תקן ISO 14001 מאפשר לארגון לבצע שיפורים במערכת ניהול איכות הסביבה בכל זמן, ולעמוד בקצב תנועת השוק; התקן יעזור לשיפור התדמית מול בעלי העניין, ישפר את הביצועים הסביבתיים, יצמצם את ההשפעות השליליות של הארגון על הסביבה, וייעל את תהליכי העבודה.

התקן נשען על חמישה דגשים עיקריים:

  • מדיניות – הנקבעת על ידי הארגון ודרישותיו.
  • תכנון המערכת – תכנון המערכת יישען על המדיניות שקבע הארגון.
  • יישום והפעלה – תקופת הטמעה והסתגלות למערכת החדשה; הדרכות לעובדים, ווידוא פעולה תקינה בזמן אמת, ועוד.
  • בדיקה תקופתית – סקירה כוללת של המערכת מידי תקופה, לווידוא התאמתה לארגון בכל זמן ובהתבסס על הצורך לעמוד בתחרות.

ISO 14001

להזניק את הארגון שלכם קדימה

כל ארגון שואף לקדם את עצמו, להיות ייחודי ובולט מעל המתחרים. אחת הדרכים לעשות זאת, היא הטמעת מערכת ניהול איכות הסביבה שלא רק תייעל את התהליכים הפנים ארגוניים, אלא גם תשפר את התדמית בעיניי הלקוחות, הספקים, ושאר בעלי העניין. אנחנו יודעים שאתם לא רוצים להישאר מאחור, ואנחנו כאן כדי להבטיח את ההתקדמות שלכם! אנו בחברת שחר הנדסת בטיחות נגיע עד אליכם, ננתח את הארגון והמדיניות הפנים ארגונית שלכם, נכתוב נהלים ונבצע הדרכות עד להטמעה מלאה של המערכת בארגון שלכם.

מעוניין להצטרף לשירות?




    פוסטים אחרונים

    לקבלת ההצעה הטובה ביותר מלאו את הפרטים הבאים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים אורגני
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support